View Poll Results: Should we arrest them alive or shoot them ?

Voters
56. You may not vote on this poll
  • Arrest them alive

    34 60.71%
  • Shoot them

    22 39.29%
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 41 to 60 of 94

A Suicide Bomber Caught Red handed : Pictures

This is a discussion on A Suicide Bomber Caught Red handed : Pictures within the Picture Gallery forums, part of the Baat Cheet category; Originally Posted by Paki Mujahid واہ جی آپ جناب کو تو الہام بھی ہو رہے ہیں کہ کون انڈین ڈرامے ...

  1. #41
    iTT Founder Master's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    iTTaleem.com
    Posts
    4,054
    Blog Entries
    2

    Arrow Re: A Suicide Bomber Caught Red handed : Pictures

    Quote Originally Posted by Paki Mujahid View Post
    واہ جی آپ جناب کو تو الہام بھی ہو رہے ہیں کہ کون انڈین ڈرامے دیکھ رہا ہے اور کون نہیں ، بھیی واہ۔ اور واقعی نفس کے خلاف جہاد تو سب سے بڑا جہاد ہے اور یہ ظالم نفس ہی ہے کہ جو تم لوگوں کو گھر بار اور عزیز رشتہ داروں اور ان آسایشوں کو چھوڑ کر اللہ عزوجل کی راہ میں جہاد کرنے سے روک رہا ہے۔ اگر تم اتنے ہی نفس کے خلاف جہاد کر سکتے ہو تو پھر آو اپنے اس نفس پر غالب اور نکلو جہاد میں ۔ لیکن مجھے یقین ہے کہ تم ایسا نہیں کر سکو گے کیونکہ تم لوگ تو نفس کے غلام ہو اس کے خلاف جہاد کرنے والے نہیں۔
    اور ہاں شرم ہمیں نہیں بلکہ ان لوگوں کو کرنی چاہیے کہ جو اپنی بیٹیوں ﴿ڈاکٹر عافیہ صدیقی اور بہت سی دوسری﴾ کو ان کافر صلیبیوں کے ہاتھ فروخت کر کے بھی چین کی نیند سوتے ہیں اور کویی عملی قدم اٹھانے کی بجاے جہاد بالنفس کا ناٹک کرتے ہیں۔

    یہ تو ایسے ہی ہے کہ انسان کو ہو بخار اور وہ میڈیسن کھانسی کی لے رہا ہو۔ آج کے دور میں جبکہ سب سے زیادہ ضرورت جہاد بالسیف کی ہے مگر کویی موصوف تو جہاد بالقلم کر رہے ہیں اور کویی موصوف جہاد بالنفس۔

    یاد رکھو کہ جب یہ کافر صلیبی خدانخواستہ تمہارے گھروں میں بھی اسی طرح دندناتے ہوے گھسیں گے جیسے کہ یہ ان علاقوں میں کرتے ہیں تو پھر ان سے کہنا کہ میں تو جہاد بالنفس کر رہا ہوں اس لیے تمہارے ساتھ نہیں لڑ سکتا، پھر کہنا کہ میں تو خود کو ابھی سدھار رہا ہوں اس لیے میں تم سے نہیں لڑ سکتا، پھر کہنا کہ سب سے پہلے میں خود کو سدھاروں گا پھر اپنی ماوں بہنوں کی عزتوں کی حفاظت کیلیے تم سے لڑوں گا۔
    اللہ عزوجل ہمیں سمجھ عطا فرماے۔ اٰمین
    زندہ باد جہاد
    ley ap tu aesa keh raha ho jaisa ap na khud Kashmir ma jihad kia hia or waha sa bhag kar fir Afghanistan jihad karna gaye ho , chalain woh tu dooor ki baat hai or dosra mulk hia ........... Agar ap itna sacha musalman or jihadi hia tu Swat ya Waziristan tu ja sakta hia ??? waha kyu ni jaraha .ma bhi tu dekho na ka hamara yeh pyara bhai Jihad sirf moo sa kehna wala hia ya karna wala bhi hia ,.............. ab ap na kehna mere taleem hia yeh woh kaam kar raha ho bcoz bahana bazi mujhay pasand ni or Jihad sa zarori or kya kam hia ? so yeh karachi ma chupna sa acha hai ap log aga barho or jihad karo yar

    dosri baat yeh ka Ma kashmir or afghanistan ma jo Musalman kar rahai hain .harghiz on sa ikhtilaf ni kar raha bcoz woh ghair muslim sa lar raha hia and yahi asal Jihad hai jo ap jaisa logo ko maloom ni ........................so mere ap jaisa logo sa yahi ghuzarish hogi ka pehla ja kar zara asal jihad ka bara ma maloom kar lain han na os ka baad yeh jihad jihad ka dosro ko lecture de

    or jahan tak ap na Ilham wali baat ki ............... tu woh tu mujh sa zyada behtar tareka sa ap janta honga ka ap ka yeh Jihad ka nara lagana wala kaisa log hia kyu ka zahir hia ap on ka bech ma othta bethta hia per afsoos ap ma itni himat kaha ka ap on ki haqeqat yahan hamain batayein ........... khair mera tu na taluq hia aesa logo sa jo jihad ka nam per apni badmashi or ratt qayim karta hai or na ma aesa fazool kisam ka logo sa darta ho ......................... khair ek zinda misal ITTaleem per mojod hia ,ap dekh sakta hia hamara ek or JIhad jihad karna wala bhai Zaib khan ki post jis ma onhai kabhi Sikhon ki jawan betiya yad ati hia or kabhi jahan on ka Swat ma jihadi bhai mar raha hia waha on ko game chahiy Snow bros wali kyu ka Zaib khan bhai ka jihad tu ghar beth kar Snow bros wali game khelna sa hota hia

    ap kalia or ap ka jitna bhi jihad jihad karna wala bhai hia on kalia yeh Audio and image message hia parh lain .......... I am sure ka is ka asar ap per ni hoga or ap na isay aga kisie or per ilzaam laga lena hai bcoz ap logo ma samajna ka system hi ni fir bhi ek nakaam koshish hi kar leta hon ... Allah ap logo ko hidayat dai...........

    Download Audio from here

    or han ek or baat agar koi proper jawab na ho tu fazool tar tar mat kijiy ga bcoz is sa hamara waqt zaya hota hia ......or han yeh bhi ni samjhiyga ka yeh sub ma koi khyali batain kar raha hoya suni sunaye batain ...........ek bat batata chalo ka mera taluq bhi ek aesa ilaqa sa hia jahan ap ka dollars rakhna wala jihadi paye jata hain or chup kar pecha sa war karta hai Pakistani fauj ko nuqsaan dena kalia , Pakistani awam ko nuqsaan dena kalia or ma tu inhia muslim bhi ni manta ............ ......... i hope ap ko samaj agaye hogi .
    Attached Images Attached Images

  2. #42
    (`*. iTT *STAR*.*) LUCKYSTAR's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    (***PAKISTAN***)
    Age
    33
    Posts
    5,755

    Re: A Suicide Bomber Caught Red handed : Pictures

    voted
    (`*.LUCKYSTAR*.*)

  3. #43
    iTT Captain Paki Mujahid's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Beyond your thinking
    Posts
    1,338

    Re: A Suicide Bomber Caught Red handed : Pictures

    تو ماسٹر صاحب بات پھر وہی آ جاتی ہے کہ آپ کو تو شاید الہام ہی ہو رہے ہیں کہ میں کبھی بھی جہاد میں شامل نہیں ہوا ہوں۔ آپ اس بارے میں کیا جانیں ۔
    اور دوسری بات یہ کہ قرآن پاک کی آیات کو غلط ترجمہ سے پیش کرنا بھی آپ جیسے لوگوں کا ہی کام ہے ۔ کیا آپ کو نہیں پتا کہ ً الارض کا مطلب زمین ہوتا ہے ملک نہیں ۔ اور چلے ہیں واعظ دینے۔

    جس آیت کا حوالہ آپ نے دیا ہے وہ تو کافر صلیبیوں اور ان کے مرتد ساتھیوں پر زیادہ صادق آتی ہے۔ کیونکہ وہی تو چلے ہیں ً الارض یعنی زمین کو اس نام نہاد دہشت گردی سے نجات دینے۔
    اور جب ان سے کہا جاتا ہے کہ مت لڑو ان کافر امریکیوں کی جنگ تو وہ کہتے ہیں کہ ہم تو اپنی جنگ لڑ رہے ہیں اور ان علاقوں میں امن قایم کر رہے ہیں۔ اور ان آٹھ سالوں میں جتنا امن ان کافر صلیبیوں اور ان کے مرتد ساتھیوں نے ً الارض یعنی کہ زمین اور بقول آپ کے ملک ، میں جتنی امن کے نام پر قتل و غارت کی ہے وہ تو اندھوں کو بھی نظر آتی ہے۔

    اور جہاں تک رہا آپ کا یہ کہنا کہ افغانستان اور کشمیر میں جہاد ہو رہا ہے تو پھر ایک بات تو بتاو کہ جو اس جہاد میں شامل ہونے کیلیے جانا چاہتا ہے اس کو تمہاری یہ مرتد حکومت روکتی کیوں ہے ؟ صرف اس لیے تا کہ کافر صلیبیوں کی مدد کی جاے۔
    مزید یہ کہ اگرآپ یہ مانتے ہیں کہ وہاں پر جہاد ہو رہا ہے افغانستان میں ، تو پھر یہ تو بتاو کہ جو تمہاری یہ مرتد حکومت ان کافر صلیبیوں کو اپنے اڈے دے رہی ہی حملوں کیلیے اور ان کو تیل کی سپلایی دے رہی ہے تو کیا یہ سب صحیح کر رہی ہے۔
    اور جناب ماسٹر صاحب کیا آپ جانتے ہو کہ امریکہ کا اسلحہ اور تیل اور دوسری سپلایی لاین یہاں پاکستان سے تمہاری اس نام نہاد اسلامی فوج پاکستان کی حفاظت میں جاتی ہے تاکہ وہاں پر مجاہدین کے خلاف استعمال ہو اور جتنے عام مسلمان اس سے شہید ہوتے ہیں وہ بھی سب جانتے ہیں ۔
    تو کیا پھر بھی تم کہو گے کہ تمہاری یہ افواج حق پر ہیں۔
    اور سوات وزیرستان میں مجاہدین نے جنگ شروع نہیں کی وہ تمہاری اس کراے کی افواج نے ہی اپنے صلیبی دوستوں کے کہنے پر شروع کی ہے۔
    اور یہ کویی ڈھکی چھپی بات تو ہے نہیں جو روز یہ کافر صلیبی تمہارے حکمرانوں سے ملاقاتیں کرتے پھرے ہیں۔

    مگر تمہیں بھی میری یہ باتیں شاید شمجھ نہیں آییں گی کیونکہ اللہ عزوجل ہی جن کے دلوں پر مہر لگا دے انہیں کویی بات سمجھ میں کم ہی آیا کرتی ہے۔

    اگر اتنی ہی تمہاری یہ کراے کی افواج بہادر ہوتی تو ایک ٹیلی فون پر یوں تلوے نہ چاٹ رہی ہوتی ان کافروں کے۔
    اور تمہارے اس قادیانی حکمران پرویز مشرف نے کیا خود تسلیم نہیں کیا کہ انھوں نے کتنے ہی لوگوں کو بیچا ہے امریکیوں کے ہاتھ۔ اس سے زیادہ بے غیرتی اور کیا ہو گی۔
    اور کیا یہ بات اب معلوم نہیں ہو چکی ہے کہ ڈاکٹر عافیہ صدیقی کو بھی پاکستان سے اغوا کر کے ان کافر صلیبیوں کے ہاتھ بیچا گیا تھا۔؟
    اور کیا امریکہ پاکستانی اڈے استعمال نہیں کر رہا ہے مجاہدین کے خلاف ؟
    اور کیا پاکستانی حکومت امریکہ کی سپلایی لاین کو پروٹیکشن نہیں دے رہی ہے ؟
    کیا جو بے گناہ امریکی ڈرون حملوں میں مر رہے ہیں ان ڈرون میں سے ایک ڈرون کو بھی پاکستانی فوجون نے مار گرایا ہے ؟

    حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے فرمایا تھا کہ اگر ایک کتا یا ایک بکری بھی میری حکومت میں ماری گیی تو مجھ سے سوال ہو گا تو کیا ان بے گناہوں کی شہادتوں کا جواب تمہاری حکومت اور کراے کی افواج کو نہیں دینا پڑے گا۔

    مسٹر سمجھنے کی ضرورت ہمیں نہیں بلکہ تم لوگوں کو ہے۔

    اور ہاں ایک اور بات میں نے لوکیشن کراچی شو کی ہے تو اس کا مطلب یہ نیں کہ اس وقت بھی میں کراچی میں ہی ہوں۔ میرا تعلق صرف کراچی سے ہے اور میں کہاں ہوں اور کیا کر رہا ہوں یہ تم کیا جانو۔

    اللہ عزوجل ہمیں دین کی صحیح سمجھ عطا فرماے۔ اٰمین

    زندہ باد جہاد، زندہ باد مجاہدین اسلام

  4. #44
    Senior Student
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    277

    Re: A Suicide Bomber Caught Red handed : Pictures

    Allah pak sab musalmano ki or hamare pakistan ki hifazat farmaye or sab ko hidayat de. aameen suma aameen

  5. #45
    iTT Captain Paki Mujahid's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Beyond your thinking
    Posts
    1,338

    Re: A Suicide Bomber Caught Red handed : Pictures

    Quote Originally Posted by adilawan View Post
    Allah pak sab musalmano ki or hamare pakistan ki hifazat farmaye or sab ko hidayat de. aameen suma aameen

    اٰمین۔ آپ نے بالکل صحیح کہا بھایی۔ مگر صرف دعاوں پر بھروسہ کرکے بیٹھ جانا نہ تو مسلمانوں کا شیوہ رہا ہے اور نہ ہی یہ مسلمانوں کو زیب دیتا ہے کہ صرف دعاوں پر بھروسہ کر کے بیٹھ رہیں اور عملی طور پر کچھ نہ کریں۔
    اونٹ باندھنے کے بعد توکل کا حکم ہے نہ کہ اونٹ کو بے مہار چھوڑ کر۔
    ہمارے مسلمان بھایوں کا جو حال اپنے ہی کر رہے ہیں انہیں دیکھ کر دل خون کے آنسو روتا ہے۔
    ہم کیسے اتنے سکون کی نیند سو سکتے ہیں جبکے ہمارے ہی مسلمان بھایی اتنی بے دردی سے شہید کیے جا رہے ہیں۔ اور ان کے جسموں کے پرخچے اڑاے جا رہے ہیں۔ اور افسوس کی بات تو یہی ہے کہ اس میں اپنے ہی ملوث ہیں جو کہ اغیار کے اشارے پر اپنے ہی بھایی بندوں کا گلا کاٹنے پر تلے ہوے ہیں۔

    آہ کاش ہم مسلمان اپنے دوسرے مسلمان بھایوں کا درد بھی محسوس کریں۔ فلسطین میں جن عورتوں کی عزتیں پامال کی جا رہی ہیں،وہ بھی ہماری ہی مسلمان ماءیں بہنیں ہیں۔اور ہم ہیں کہ اپنے عشرت کدوں میں خوش ہیں اور اسی نعرے پر خوش ہیں کہ سب سے پہلے پاکستان ہے نہ کہ اسلام
    کب کب آخر کب ہم مسلمان اس خواب غفلت سے بیدار ہوں گے۔
    اے اللہ عزوجل تیری زمین پر بہت ظلم ہو رہا ہے۔ خون مسلم بہت ارزاں ہو چکا ہے۔ اے اللہ عزوجل ہم میں پھر کویی ایوبی جیسا غیرت مند اور جواں ہمت پیدا فرما دے جو ہماری ان بیٹیوں کی عصمتوں کا ان کافر صلیبیوں سے حساب لے سکے۔ اٰمین

    خدا عزوجل ہمیں عمل کی توفیق دے۔ اٰمین

    جہاد زندہ باد، مجاہدین اسلام زندہ باد

  6. #46
    iTT Captain Paki Mujahid's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Beyond your thinking
    Posts
    1,338

    Re: A Suicide Bomber Caught Red handed : Pictures

    اور ہاں مسٹر ماسٹر صاحب آپ نے جو آیت مبارکہ یہاں پر بیان کی ہے اور اسے زبردستی مجاہدین پر چشپاں کرنے کی کوشش کی ہے اس کی تفسیر خود بھی کہیں سے پڑھنے کی کوشش کی ہے یا پھر خود ہی فتوے جاری کر رہے ہو۔
    چلو تمہاری آسانی کیلیے میں اس کی تفسیر دکھا دیتا ہوں۔

    تفسیر ابن کثیر مسلمانوں کی متفقہ اور مانی ہویی تفسیر ہے اس کے مطابق اس آیت مبارکہ کی تفسیر یہ ہے۔ ذرا آنکھیں کھول کر پڑھنا۔

    Last edited by Paki Mujahid; 16th January 2010 at 12:25 AM.

  7. #47
    iTT Captain Paki Mujahid's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Beyond your thinking
    Posts
    1,338

    Re: A Suicide Bomber Caught Red handed : Pictures

    تو جناب اب بتایے کہ اللہ عزوجل کے دشمنوں ﴿ کافر صلیبی امریکیوں﴾ کی مدد اور اعانت کون کر رہا ہے ؟ یہ مجاہدین یا تمہاری مرتد حکومت اورفوج ؟
    اور اللہ عزوجل کے نیک بندوں ﴿ مجاہدین﴾ کے مقابلہ میں ان کافر اور صلیبی امریکیوں کی پاسداری کون کر رہا ہے ؟
    یقینا یہ مرتد حکومت اور افواج
    اور کفار سے موالات اور دوستی ﴿ فرنٹ لاین اتحادی﴾ کون کر رہا ہے ؟ یہ مرتد حکومت اور افواج۔


    اب بھی اگر تمہیں سمجھ نہ آے تو میں کیا کر سکتا ہوں ۔ میرا کام تو سمجھانا تھا باقی سب اللہ عزوجل کے ہاتھ میں ہے۔ اس تفسیر کو بار بار پڑھو اور سمجھو۔

    زندہ باد جہاد، زندہ باد مجاہدین اسلام
    Last edited by Paki Mujahid; 16th January 2010 at 12:35 AM.

  8. #48
    iTT Captain Paki Mujahid's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Beyond your thinking
    Posts
    1,338

    Re: A Suicide Bomber Caught Red handed : Pictures

    ماسٹر بھایی آپ نے جواب نہیں دیا میرے میسج کا ؟

    زندہ باد جہاد، زندہ باد مجاہدین اسلام

  9. #49
    Senior Student
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    ENGLAND
    Posts
    153

    Re: A Suicide Bomber Caught Red handed : Pictures

    OMG :O

  10. #50
    Member me hiba's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    madina munawwara ksa
    Posts
    3,700

    Re: A Suicide Bomber Caught Red handed : Pictures

    Voted

  11. #51
    Mujahid M.Zaibkhan's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Karachi
    Age
    29
    Posts
    4,237

    Re: A Suicide Bomber Caught Red handed : Pictures

    مجھے ماسٹر کی عقل پر افسوس ہورہا ہے تھریڈ پیش کرنے سے پہلے ایک بار تحقیق کرلی ہوتی کہ آیا اِن تصویروں کا حقیقت سے کوئی تعلق ہے کہ نہیں
    ایسا لگتا ہے کہ پولیس والے اسکے چاچا یا بھائی ہے۔
    وسلام۔
    یااللہ کتنے بدنصیب ہیں ہم کہ اس دنیا میں تو آپﷺ کا دیدار نہ کرسکے یااللہ ہمیں قیامت کے دن آپﷺ کے دیدار سے محروم نہ فرما۔
    آمین۔

    حضرت علی رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں ۔کہ پہلا جہاد جس کا تم سے مطالبہ کیا جاتا ہیں ہاتھ کا جہاد ہے،پھر زبان کا جہاد ہے۔اور آخری درجے میں دل کا جہاد ہے۔




  12. #52
    iTT Student dahiJEneehahS's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Anywhere when needed
    Posts
    14

    Angry Re: A Suicide Bomber Caught Red handed : Pictures

    Quote Originally Posted by Master View Post
    sa bara jihad apna nafs ka khilaf hia
    Bismillah

    Main zyada comment nahi kerta lekin Master ji aap kay comments bhoot dukh detey hain legta hai aap Qadyanion kay chaker may phas gay kiun kay baray jihad or chuty Jihad un hi nay ijad kia aap koi Quran ki ayat ya Hadith may say daleel dayen kay bhara or chuta JIhad hota hai.

    Quote Originally Posted by Master View Post
    dosron ko jihad or jihad ka lecture de raha hia ???
    Idher to JIhad ka lecturer aap hi day rahe hain aap nay jo audio "Jihad aur fasad main fark Quran aur Hadees ki roshni main" wo may nay sunni or afsoos kay woh bhoot weak thi

    Jihad ka matlab Kital fi sabillilah hai or yay do eledah chizeen nahi

    practiseislam org may jah ker Maulana Massod Azahr kay JIhad kay baray mein Bayanat suniye.

    Agar aap jan boojh ker asi baten kerten hai tu please apney iman kay liye baz agayen

  13. #53
    Mujahid M.Zaibkhan's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Karachi
    Age
    29
    Posts
    4,237

    Re: A Suicide Bomber Caught Red handed : Pictures

    Pyare Nabi k Zamanay say lekar aj tak kisi nay is maslay ko nahi uthaya k sabsay bara JIHAD nafs ka Jihad hain ya logo ki Khidmat karnay wala jihad sabsay bara jihad yeh Masla MIRZA GULAM AHMED nay uthaya k sabsay bara jihad nafs ka jihad hain or aj tak issay naam k musalman istimal karrahain hain.
    Hum agar Jihad mein nahi jatay to kam say kam apnay apko Gunnah gar to samjhay.
    magar hum to nafs k Khilaf jihad eik naye maslay per ittifaq say baith gaye k lo janab Jannat Plate mein mil jayegi.Kabhi nahi milaigi....

    Or Haan Jihad k Mainay Koshis k nahi hain jo yeh kehtay hain wo Quran mein Wazih Tehreef karta hain JIHAD k mayenay QITAL hain.
    Ulama-e-Haq say iski tafseel pooch lay.
    wsalam.
    یااللہ کتنے بدنصیب ہیں ہم کہ اس دنیا میں تو آپﷺ کا دیدار نہ کرسکے یااللہ ہمیں قیامت کے دن آپﷺ کے دیدار سے محروم نہ فرما۔
    آمین۔

    حضرت علی رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں ۔کہ پہلا جہاد جس کا تم سے مطالبہ کیا جاتا ہیں ہاتھ کا جہاد ہے،پھر زبان کا جہاد ہے۔اور آخری درجے میں دل کا جہاد ہے۔




  14. #54
    iTT Captain Paki Mujahid's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Beyond your thinking
    Posts
    1,338

    Re: A Suicide Bomber Caught Red handed : Pictures

    Quote Originally Posted by M.Zaibkhan View Post
    مجھے ماسٹر کی عقل پر افسوس ہورہا ہے تھریڈ پیش کرنے سے پہلے ایک بار تحقیق کرلی ہوتی کہ آیا اِن تصویروں کا حقیقت سے کوئی تعلق ہے کہ نہیں
    ایسا لگتا ہے کہ پولیس والے اسکے چاچا یا بھائی ہے۔
    وسلام۔

    بالکل صحیح کہا ٓپ نے زیب بھاءی۔[
    اللہ عزوجل ہمیں دین کی صحیح سمجھ عطا فرماے ۔ اٰمین

    زندہ باد جہاد، زندہ باد مجاہدین اسلام

  15. #55
    Senior Student
    Join Date
    Jan 2008
    Age
    35
    Posts
    62

    Re: A Suicide Bomber Caught Red handed : Pictures

    Voted
    visit my website webkno.com

  16. #56
    iTT Captain Paki Mujahid's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Beyond your thinking
    Posts
    1,338

    Re: A Suicide Bomber Caught Red handed : Pictures

    Quote Originally Posted by tanzeelniazi View Post
    Voted

    خواب دیکھنے پر کویی پابندی نہیں ۔

    زندہ باد اسلام، زندہ باد مجاہدین اسلام

  17. #57
    iTT Student
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    rawalpindi
    Age
    30
    Posts
    34

    Re: A Suicide Bomber Caught Red handed : Pictures

    strange

  18. #58
    iTT Captain farry's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    sweden
    Age
    29
    Posts
    1,122

    Re: A Suicide Bomber Caught Red handed : Pictures

    arrest them alive
    In this life we have great gob to do...
    It is a trail for us we are just passing through''
    The holy Quran will always be our guide:
    It is ALLAH's Final Revelation that we must abide.

  19. #59
    iTT Student
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    karachi pakistan
    Age
    32
    Posts
    6

    Re: A Suicide Bomber Caught Red handed : Pictures

    GOOD WORK ARREST HIM LIVE & ASKED HIM GANG

  20. #60
    Senior Student Usman Shani's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Pakistan
    Age
    31
    Posts
    115

    Re: A Suicide Bomber Caught Red handed : Pictures

    voted
    Chubti Hy Qalb-o-Jan Pa Sitaron Ki Roshni

    Ay Chaand Doob Ja K Tabiyat Udass Hy


Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Similar Threads

  1. Interview with a Suicide Bomber - Watch this
    By Master in forum Open Forum
    Replies: 15
    Last Post: 17th June 2014, 12:59 AM
  2. ~*Fish caught in Yanbu (Saudi Arabia) on 28 March 2009*~
    By GREEN EYE in forum Picture Gallery
    Replies: 4
    Last Post: 25th June 2009, 12:08 AM
  3. 3 more indian terrorist caught in Lahore
    By Neha in forum Behas-o-Mubahisa
    Replies: 0
    Last Post: 5th January 2009, 10:50 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •