Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 31 of 31

KJya hum Imam Abu Haneefa RA se ziyadah Ilm mein bartari saabith kar sakte hain.

This is a discussion on KJya hum Imam Abu Haneefa RA se ziyadah Ilm mein bartari saabith kar sakte hain. within the Open Forum forums, part of the Mera Deen Islam category; Assalamu alaykum Kya eh behtar hoga ke hum apni bahas ko eis qaul per phir se shuroo karein. فقال وكيع ...

  1. #21
    iTT Student
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    india
    Posts
    15

    Re: KJya hum Imam Abu Haneefa RA se ziyadah Ilm mein bartari saabith kar sakte hain.

    Assalamu alaykum

    Kya eh behtar hoga ke hum apni bahas ko eis qaul per phir se shuroo karein.

    فقال وكيع كيف يقدر أبو حنيفة يخطئ

    Raha madhab badalne per taazeer ( na ke hud) eisko ek aur thread open karein,jaisa ke aapne aur thread open kiye hain bahas wahaan jaaree rakhenge.


    aik shakhs nabi (S.A.W) ki bat ko tasleem kr rha hai to wo munkareen e hadees kese hua???
    Allah ka frman hai:
    raha eh jawaab, lagtha main aapko apni bath naheen samjha sakha.
    Last edited by ahamed_sharif; 29th July 2012 at 03:34 PM.

  2. #22
    iTT Student
    Join Date
    May 2011
    Location
    Karachi
    Posts
    63

    Re: KJya hum Imam Abu Haneefa RA se ziyadah Ilm mein bartari saabith kar sakte hain.

    بسم اللہ الرحمن الرحیم

    امام ابو یوسف اورامام محمد رحمہ اللہ علیہھم دونوں حنفی ہیں لیکن انھوں نے امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ علیہ سے بہت سے مساءل میں اختلاف کیا لیکن ان پر تعزیر نہیں لگی کیوںکہ یہ ا صحاب مجتہد فی المذہب کے درجے پر فاہز تھے،

  3. #23
    Moderator lovelyalltime's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    3,630

    Re: KJya hum Imam Abu Haneefa RA se ziyadah Ilm mein bartari saabith kar sakte hain.

    Quote Originally Posted by paki786 View Post
    بسم اللہ الرحمن الرحیم

    امام ابو یوسف اورامام محمد رحمہ اللہ علیہھم دونوں حنفی ہیں لیکن انھوں نے امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ علیہ سے بہت سے مساءل میں اختلاف کیا لیکن ان پر تعزیر نہیں لگی کیوںکہ یہ ا صحاب مجتہد فی المذہب کے درجے پر فاہز تھے،

    کیا امام یوسف امام محمّد امام ابو حنیفہ کے مقلد تھے یا خود مجتہد تھے

    یہ بھی بتا دیں کہ ہم ان مسلوں میں امام ابو حنیفہ کو مانیں یا ان کے شا گردوں کو



    ١۔
    امام ابو حنیفہ کہتے ہیں کہ نماز کے سات فرض ہیں صاحبین امام ابو یوسف اور امام محمد فرماتے ہیں کہ کل چھ فرض ہیں
    ۔
    امام صاحب فرماتے ہیں التحیات میں اگر وضو ٹوٹ جائے تو نماز نہیں ہوتی کیونکہ ساتواں فرض ابھی باقی ہے صاحبین کہتے ہیں ہو جاتی ہے کیونکہ چھ فرض پورے ہوچکے ہیں
    ( ھدایہ؛ کتاب الصلوہ، باب الحدیث فی الصلوہ صفحہ ١٣٠)۔۔۔


    ٢۔
    اگر بیوی کا خاوند لا پتہ ہوجائے تو کوئی امام کہتا ہے کہ عورت خاوند کی ١٢٠ سال کی عمر تک انتظار کرے، ایک روایت کے مطابق امام ابو حنیفہ کا یہی قول ہے
    ---
    حنفیوں کے زیادہ اماموں کی رائے ہے جب اس کے خاوند کی عمر کے تمام آدمی مرجائیں اس وقت تک انتظار کرے بعض کہتے ہیں ٩٠ سال انتظار کرے
    ۔۔۔۔(ھدایہ کتاب المفقود صفحہ ٦٢٣)۔۔۔ایک حنفی عورت بیچاری کیا کرے کدھر جائے؟؟؟۔۔۔


    ٣۔
    امام ابو حنیفہ فرماتے ہیں دو مثل سایہ ہو تو عصر کا وقت ہوتا ہے
    صاحبین فرماتے ہیں ایک مثل ہو تو وقت ہوتا ہے
    ۔۔۔۔(ھدایہ کتاب الصلوہ بات المواقیت)۔۔۔


    ٤۔
    امام صاحب فرماتے ہیں چار آدمی ہوں تو جمعہ ہو سکتا ہے
    صاحبین فرماتے ہیں تین ہوں تو ہو سکتا ہے
    ۔۔۔(ھدایہ کتاب الصلوہ باب الصلوہ الجمعہ)۔۔۔
    Last edited by lovelyalltime; 30th July 2012 at 01:31 AM.

  4. #24
    iTT Student
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    india
    Posts
    15

    Re: KJya hum Imam Abu Haneefa RA se ziyadah Ilm mein bartari saabith kar sakte hain.

    Quote Originally Posted by ahamed_sharif View Post
    Assalamu alaykum

    Kya eh behtar hoga ke hum apni bahas ko eis qaul per phir se shuroo karein.

    فقال وكيع كيف يقدر أبو حنيفة يخطئ

    Raha madhab badalne per taazeer ( na ke hud) eisko ek aur thread open karein,jaisa ke aapne aur thread open kiye hain bahas wahaan jaaree rakhenge.




    raha eh jawaab, lagtha main aapko apni bath naheen samjha sakha.
    Asal thread ooper waale sawaal per hona chaahiye. Aap eisko kaheen aur le jaa rahe hain.

  5. #25
    iTT Student shizz's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    karachi,pakistan
    Posts
    76

    Re: KJya hum Imam Abu Haneefa RA se ziyadah Ilm mein bartari saabith kar sakte hain.

    Quote Originally Posted by ahamed_sharif View Post
    Assalamu alaykum

    Kya eh behtar hoga ke hum apni bahas ko eis qaul per phir se shuroo karein.

    فقال وكيع كيف يقدر أبو حنيفة يخطئ

    Raha madhab badalne per taazeer ( na ke hud) eisko ek aur thread open karein,jaisa ke aapne aur thread open kiye hain bahas wahaan jaaree rakhenge.




    raha eh jawaab, lagtha main aapko apni bath naheen samjha sakha.
    walaikum assalam.
    bhai ye mere sawal ka jawab nhi hai,
    ap kese keh saktay hain k imam abu hanifa se ghalati nhi ho sakti jb k anbia Allah k bargazida or muntakhib banday hotay hain quran or ahadees se pata chalta hai k bawaqt e ijtehad un se bhi ghalati hui hai. Agar Allah chahta to un se ghalati nhi krwata magar Allah ne khood ye gahlati krwai ta k logon ko ye bat achi tarah samajh mai aa jae k Nabi ijtehadi khata kr sakta hai, jb Nabi se khata ho sakti hai to aik ummati k baray mai is tarah se kehna k wo ghalati nhi kr saktay kese jaiz hai bhala?? jb nabi ki khata Allah ki bat nhi hai to ghair Nabi ki bat ko Allah ki bat kehna bilkul haram hai.
    ye bat hme jan lena chahye k ijtehad fehm o farasat or zahanat k istemal ka naam hai to is mai ghalati ka imkan mojood hai.
    اور نوح نے اپنے پروردگار کو پکارا اور کہا کہ پروردگار میرا بیٹا بھی میرے گھر والوں میں ہے (تو اس کو بھی نجات دے) تیرا وعدہ سچا ہے اور تو سب سے بہتر حاکم ہے
    خدا نے فرمایا کہ نوح وہ تیرے گھر والوں میں نہیں ہے وہ تو ناشائستہ افعال ہے تو جس چیز کی تم کو حقیقت معلوم نہیں ہے اس کے بارے میں مجھ سے سوال ہی نہ کرو۔ اور میں تم کو نصیحت کرتا ہوں کہ نادان نہ بنو
    سورة هود 45-46
    http://www.islamghar.blogspot.com/

  6. #26
    iTT Student
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    india
    Posts
    15

    Re: KJya hum Imam Abu Haneefa RA se ziyadah Ilm mein bartari saabith kar sakte hain.

    Assalamu alaykum

    ye bat hme jan lena chahye k ijtehad fehm o farasat or zahanat k istemal ka naam hai to is mai ghalati ka imkan mojood hai.
    Kya muhaddiseen se galti naheen ho sakti? (ek sawaal jo munkireen hadees karte hain).

    Mere paas iska jawaab hai. Laikin pahle aap bataayein aapka jawab kya hai.

  7. #27
    iTT Student shizz's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    karachi,pakistan
    Posts
    76

    Re: KJya hum Imam Abu Haneefa RA se ziyadah Ilm mein bartari saabith kar sakte hain.

    Kya muhaddiseen se galti naheen ho sakti?
    ایک چیز ہوتی ہے اجماع یعنی کہ جس پر تمام علما وغیرہ کا اتفاق ہو کہ یہ سہی ہے، جس طرح سے صحیح بخاری پر سب علما کا اجماع ہے کے اس میں کوئی ضعیف حدیث موجود نہیں ہے، علمااحناف صحیح بخاری کی احادیث کو ضعیف کہ سکتے تھے مگر حیرت کا مقام ہے کہ علما احناف نے متفق طور پر اسے صحیح مانا ہے، حنفی حضرات اپنے غصے کی وجہ سے ہمیں تو غلط کہ سکتے ہیں مگر صحیح احادیث کو غلط ثابت نہیں کر سکتے،

    http://www.islamghar.blogspot.com/

  8. #28
    iTT Student
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    india
    Posts
    15

    Re: KJya hum Imam Abu Haneefa RA se ziyadah Ilm mein bartari saabith kar sakte hain.

    Assalamu alaykum

    Munkireen hadees ka sawaal duhraa raha hoon:

    Kya muhaddiseen se galthi ho sakti hai yaa naheen?

  9. #29
    iTT Student shizz's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    karachi,pakistan
    Posts
    76

    Re: KJya hum Imam Abu Haneefa RA se ziyadah Ilm mein bartari saabith kar sakte hain.

    Kya muhaddiseen se galthi ho sakti hai yaa naheen?
    imam hon ya mohaddis akhir ye sb tamam tar taqwa or ilm o khabar k bawjood insan hain or insan khata kaar hai phir kia in buzurgon se khata ka imkan nhi hai? bila shuba Allah ka nabi b insan hota hai lekin nabi se hone wali khata ki aasman se islah kr di jati hai.. ku k wahi ka silsila jari hota hai or ab nabi ki wafat k bad wahi ka silsila khatam ho chuka hai. ab agar koi aalim ya imaam ya mohaddis khata krega to wo hamesha khata hi rahegi ku k aasmaan se uski islah ka koi zaria mojood nhi hai. phir jo shakhs aik ghair nabi or khatakar insan ki ki bila shart pairvi karega to zahir hai wo b hamesha khata pr hi rahega.. asliat uski nigah se ojhal hi rahegi. is lye hme ummat k ksi buzurg ko apni manzil nhi samajna chahye ya use mayar e haq qarar nhi dena chahye balke QURAN o SUNNAT ko hi apni manzil samjhna chahye ku k is mai galti ka koi imkaan nhi hai.
    hadees e Rasool k khilaf agar ksi wali ksi imam ki bat aa rhi ho to hme
    فإن تنازعتم فی شیء فردوہ إلی اللہ والرسول
    pr amal krna chahye or jo kuch kitabullah or sunnat Rasool hai us pr amal paira hona chahye.
    Last edited by shizz; 4th September 2012 at 01:18 PM.
    http://www.islamghar.blogspot.com/

  10. #30
    iTT Student
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    india
    Posts
    15

    Re: KJya hum Imam Abu Haneefa RA se ziyadah Ilm mein bartari saabith kar sakte hain.

    Assalamu alaykum

    Munkireen hadeeth ka dawa hai ke jab muhadditeen se galti ho sakti hai, to hadees ko chhod do aur sirf quran se deen haasil karo!!!!!

    Jaisa ke aapka dawa hai ke imamoen se galti ho sakti hai to imamoen ki fiqh ko chhod do.

  11. #31
    iTT Student
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Lahore Pakistan
    Posts
    50

    Re: KJya hum Imam Abu Haneefa RA se ziyadah Ilm mein bartari saabith kar sakte hain.

    Munkareen-E-Hadees paida hi un logon ki wajah se howe jinho ne Sahi Ahadees or Zaeed Ahadees main farq nahi kiya....

    READ ONLINE QURAAN WITH URDU ENGLISH TRANSLATION www.islamghar.blogspot.com

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. TDBEER HZRAT IMAM ABU HANEEFA R.A. 28.08.11
    By PARWEZ in forum Islamic History
    Replies: 0
    Last Post: 29th August 2011, 12:58 PM
  2. Replies: 4
    Last Post: 21st February 2011, 03:22 PM
  3. Na Tujhe Chorr Sakte Hain Tere Ho Bhi Nahi Sakte
    By Anxious Soul in forum Shair o Shayri
    Replies: 11
    Last Post: 13th June 2010, 02:39 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •