Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 41 to 60 of 70
Like Tree1Likes

Reason & Action

This is a discussion on Reason & Action within the Complains & Suggestions. forums, part of the Main Category category; Originally Posted by niqash salamz Inform Un KO kiya Jata hai Jo new hoty hain ya jin ko pata nahi ...

  1. #41
    iTT Founder Master's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    iTTaleem.com
    Posts
    4,054
    Blog Entries
    2

    Re: Reason & Action

    Quote Originally Posted by niqash View Post
    salamz

    Inform Un KO kiya Jata hai Jo new hoty hain ya jin ko pata nahi hota hai rules ka jinhain pata ho wo aisa karein tu dukh hota hai ke seniors ko atleast aise harkat nahi kerni cahiye kuch problem hai tu direct MASTER see baat kerni cahiye MASTER kis liye hain neway Meena This is not fair now come and say something why u did this please ...........
    walaikum u salam
    ji bro aap na sahi kaha .. i do agree with you .

  2. #42
    iTT Founder Master's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    iTTaleem.com
    Posts
    4,054
    Blog Entries
    2

    Re: Reason & Action

    Quote Originally Posted by thinkme1st View Post
    bhai mster me tum se phir hath joor ker kehta hoo
    dukh muje bi bouht hoa hei

    lakin abi hum Vip ki bouht zaroort hei you know ab bouht se team member log nehi hoo rehi
    plz aik bar un ko mafi dey dooooo........

    mei ap ko yaqeen delat hoo woo ab esa nehi kery gi plzz
    Dear brother ,
    Aap sa mere request hai ka aap please dosro ki taraf sa yeh kam na kara tu behtar hoga because aap ko kuch pata hi nahi ek member jis ki aap sifarish and jis ki taraf sa ap sorry ker raha hai ma na on sa poch chuka ho or mujhay jawab mila ka she dont care ..... onho na yeh b kaha ka banned me so please aap dosro ki taraf sa sorry shorry na kara ..or dosri baat
    mujhay sifarish nahi pasand or na ma aesa kar sakta ho kyu ka is sa pehla b kafi members ko punish kia ja chuka hai ....kisie ko sifarish per maaf nahi kia .. so ma na insafi nahi karna chahta on ka sath .. okz
    khush rahiy
    ALlah hafiz

  3. #43
    Senior Student
    Join Date
    May 2008
    Location
    Jeddah
    Posts
    254

    Re: Reason & Action

    lo jee i disagree
    es topic ko close karo
    admin team ka mohasba nae hona chahiyay
    ager kise kodmin team ki qabliyat per shuq ha to he can leave...

    Master bahi sorry to say managment aisay nae chulti
    or kise bhe managment main her baat open nae ki jati
    abuse report main member dosa member ki report abuse krta ha na keh yeh
    moderating team ki accountability (jo keh serf admin ka kaam ha)

    i totally disagree with that....
    yeh thread serf n serf admin team ko view able hona chahiyay.
    Na ura yun thokroun say mere khak ay qbr zalim
    Yahi aik reh gaye ha meray pyar ki neshaniiii

  4. #44
    iTT Founder Master's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    iTTaleem.com
    Posts
    4,054
    Blog Entries
    2

    Re: Reason & Action

    Quote Originally Posted by Y_cheat_me View Post
    lo jee i disagree
    es topic ko close karo
    admin team ka mohasba nae hona chahiyay
    ager kise kodmin team ki qabliyat per shuq ha to he can leave...

    Master bahi sorry to say managment aisay nae chulti
    or kise bhe managment main her baat open nae ki jati
    abuse report main member dosa member ki report abuse krta ha na keh yeh
    moderating team ki accountability (jo keh serf admin ka kaam ha)

    i totally disagree with that....
    yeh thread serf n serf admin team ko view able hona chahiyay.
    Thanks for your views , her kisie ka apna khyalat hota hai. Ap be'shuk apni site/forum per yeh na karain ...mujha tu yeh sahi laga or members b is sa khush hai .....kyu ka ma nahi chahta ka kal koi member yeh kaha ka ma na osay personal laraye ki waja sa banned kia ya so on,or dosri baat ma yeh b nahi chahta ka members yeh samjhe ka ma kisie ka sath zyadti kar raha ho islia sub kuch samna kar dia hai ...any ways i will think about it..

  5. #45
    .................. thinkme1st's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Sialkot Praim nager
    Age
    30
    Posts
    1,918

    Re: Reason & Action

    Dear brother ,
    Aap sa mere request hai ka aap please dosro ki taraf sa yeh kam na kara tu behtar hoga because aap ko kuch pata hi nahi ek member jis ki aap sifarish and jis ki taraf sa ap sorry ker raha hai ma na on sa poch chuka ho or mujhay jawab mila ka she dont care ..... onho na yeh b kaha ka banned me so please aap dosro ki taraf sa sorry shorry na kara ..or dosri baat
    mujhay sifarish nahi pasand or na ma aesa kar sakta ho kyu ka is sa pehla b kafi members ko punish kia ja chuka hai ....kisie ko sifarish per maaf nahi kia .. so ma na insafi nahi karna chahta on ka sath .. okz
    khush rahiy
    ALlah hafiz
    ok janab theek he jesi ap ki merzi.. mei kia keh sekta hooo

  6. #46
    .................. thinkme1st's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Sialkot Praim nager
    Age
    30
    Posts
    1,918

    Re: Reason & Action

    lo jee i disagree
    es topic ko close karo
    admin team ka mohasba nae hona chahiyay
    ager kise kodmin team ki qabliyat per shuq ha to he can leave...

    Master bahi sorry to say managment aisay nae chulti
    or kise bhe managment main her baat open nae ki jati
    abuse report main member dosa member ki report abuse krta ha na keh yeh
    moderating team ki accountability (jo keh serf admin ka kaam ha)

    i totally disagree with that....
    yeh thread serf n serf admin team ko view able hona chahiyay
    i think you will make new VIP memebr bro

    nice

  7. #47
    *I am Banned*
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    337

    Re: Reason & Action

    Quote Originally Posted by Master View Post
    Meena released from VIP group
    Reason : woh apni id ek dosra member ka sath share kar rahi thi, jinhai last week team sa nikal dia gaya .her member ka farz banta hai ka woh apni id ki hifazat kara halanka Meena ji na jaan bojh kar apni id share ki ......
    السلام علیکم ماسٹر بھائی کیسے ہیں اپ امید کہ سب دوست خیریت سے ہونگے۔
    میں اس سایٹ کا کوئی خاص اہمیت رکھنے والا میمبر تو نہیں*ہوں لیکن ایک ادنیٰ سا میمبر ہونے کے لحاظ سے ایک بات ذہن میں سو پوچھنا چاہتا ہوں ،
    وہ یہ ہے کہ میں مس مینا کو اتنا جانتا ہوں کہ وہ اچھی میبرز تھیں اور ان کا کام قابل داد ہے ۔لیکن میری سمجھ میں یہ بات نہیں آرہی ہے کہ انہوں نے اپنی آئی ڈی کی حفاظت نہیں کی تو اسے ..... کردیا گیا ہے اگر ان کی آئی ڈی کیس نے ہیک کر لی تھی اور پاس چوری کیا تھا تو اس میں اس کا کوئی قصور نہیں ہونا چاہیے کیونکہ چوری میں چور کا قصور ہوتا ہے اس کو ہی سزا ملتی ہے کبھی مالک کو نہیں دی گئی ویسے بھی بڑے بڑے ویب سائٹ چوری اور ان کے پاس ۔ ۔ ۔ ہیں پھر ایک آئی ید کا پاس خیر اگر انھوں نے اپنی مرضی سے کسی کو آئی ڈی دی تھی تو شاید یہ ان کی کوئی مجبوری ہواور انھوں نے ایسا کیوں کیا ان کا موقف اس تھریڈ میں سب کے سامنے جاننے کی کوشش کی جاتی تاکہ حقیقت کا پتا لگایا جاتا ۔لیکن پتا نہیں ان کو اس بات کا موقعہ کیوں نہیں دیا گیا ویسے بھی میرا خیال ہے کہ اس بات کے لئے یہ سزا بہت بڑی ہے اگر آپ کی نظر میں یہ سزا کی مستحق ہیں تو کوئی اور سزا ہونی چاہیے تھے لیکن یہ سزا بہت زیادہ ہے ۔ویسے بھی اچھے منبران کے ساتھ اچھا سلوک کرنا سائٹ کی کامیابی کا سبب بنتا ہے ۔
    والسلام خدا حافظ
    Last edited by baboo; 8th June 2008 at 07:49 AM.

  8. #48
    iTT stranger Mavi's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    USA
    Posts
    60,364

    Re: Reason & Action

    Asalam alaikum Baboo
    brother, if you read this then you would know what is truth
    Quote Originally Posted by Master View Post
    Dear brother ,
    jis ki aap sifarish and jis ki taraf sa ap sorry ker raha hai ma na on sa poch chuka ho or mujhay jawab mila ka she dont care ..... onho na yeh b kaha ka banned me
    Second, she is not banned,She has just lost her VIP rank
    But she is still member of Ittaleem.
    Last edited by Mavi; 8th June 2008 at 07:34 AM.

    [IMG]http://i39.*******.com/ip9r88.jpg[/IMG]

  9. #49
    SPECIAL MEMBER bestmalik's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    maan ki duawoon main
    Posts
    1,503

    Re: Reason & Action

    ghalti har insan se hoti hai agar meena master sahab se maafi mangle to hosakta hai master sahab unhain maaf karain kion master sahab naheen chahte ke wo form ke kisi bhi member baned karde plz meena aap master sahab se maafi manglain .........thaks

  10. #50
    .................. thinkme1st's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Sialkot Praim nager
    Age
    30
    Posts
    1,918

    Re: Reason & Action

    lakin meeena ay gi tu mafi mangy gii...wo bi apni baat per quyem dayem hei

  11. #51
    .................. thinkme1st's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Sialkot Praim nager
    Age
    30
    Posts
    1,918

    Re: Reason & Action

    ab ye donoo apny ap ko cool kery gey tu .......ye sulah ho gey



    koi aik benda tu deeeeel dey is baat ko

  12. #52
    *I am Banned*
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    337

    Re: Reason & Action

    Quote Originally Posted by bestmalik View Post
    ghalti har insan se hoti hai agar meena master sahab se maafi mangle to hosakta hai master sahab unhain maaf karain kion master sahab naheen chahte ke wo form ke kisi bhi member baned karde plz meena aap master sahab se maafi manglain .........thaks
    mara khayal man ..yah zarori nahen ha ...kasi ki khodi ko....ap kyoon...wasa bhee yah to wohi bata saghti han kah mafi ....lan yah nah lan...yah on ki marzi pa ...moqof ha....
    Quote Originally Posted by thinkme1st View Post
    lakin meeena ay gi tu mafi mangy gii...wo bi apni baat per quyem dayem hei
    mara khayal man ...agahr kafi bhe shakhs ko..asman sa...zameen par laya jayah to..os ki yahi halat hoti ha ...as leyah .ap log osa kasi bat par majboor nahen karan.onhan on ki marzo par chora jayah.
    Quote Originally Posted by thinkme1st View Post
    ab ye donoo apny ap ko cool kery gey tu .......ye sulah ho gey



    koi aik benda tu deeeeel dey is baat ko
    han ap na theek kaha lakin manria khayal ha as man master bahe ko hi ....zayadahh tahamol karna chayah ..kyoon kah woh ...master han ..or sab ka bara han ..baroon ka kam hota ha mafi danah....
    and wasa bhee as bat ki kya garnti ha kah mafi ka bad bhee meena forum ko join karnghi....

  13. #53
    iTT stranger Mavi's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    USA
    Posts
    60,364

    Re: Reason & Action

    Asalam alaikum
    guys, I request you to please do not discuss this matter anymore.
    This thread has been made only to inform you the reasons, I am afraid it will be closed if you didn't stop your discussions here
    If master is open-minded person and he has made the thread for us
    so we should respect his decisions.
    Such administrative kind of matters should not be discussed by us

    God bless you all

    [IMG]http://i39.*******.com/ip9r88.jpg[/IMG]

  14. #54
    Senior Student
    Join Date
    May 2008
    Location
    Jeddah
    Posts
    254

    Re: Reason & Action

    Quote Originally Posted by Master View Post
    Thanks for your views , her kisie ka apna khyalat hota hai. Ap be'shuk apni site/forum per yeh na karain ...mujha tu yeh sahi laga or members b is sa khush hai .....kyu ka ma nahi chahta ka kal koi member yeh kaha ka ma na osay personal laraye ki waja sa banned kia ya so on,or dosri baat ma yeh b nahi chahta ka members yeh samjhe ka ma kisie ka sath zyadti kar raha ho islia sub kuch samna kar dia hai ...any ways i will think about it..

    yeh to phir hakomut ki kamzori ko zaher krta ha master jee

    no doubt keh ap nay apni marzi say site chlani ha... these are only comments
    main phir beh disagree
    Na ura yun thokroun say mere khak ay qbr zalim
    Yahi aik reh gaye ha meray pyar ki neshaniiii

  15. #55
    iTT Founder Master's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    iTTaleem.com
    Posts
    4,054
    Blog Entries
    2

    Re: Reason & Action

    Quote Originally Posted by baboo View Post
    السلام علیکم ماسٹر بھائی کیسے ہیں اپ امید کہ سب دوست خیریت سے ہونگے۔
    میں اس سایٹ کا کوئی خاص اہمیت رکھنے والا میمبر تو نہیں*ہوں لیکن ایک ادنیٰ سا میمبر ہونے کے لحاظ سے ایک بات ذہن میں سو پوچھنا چاہتا ہوں ،
    وہ یہ ہے کہ میں مس مینا کو اتنا جانتا ہوں کہ وہ اچھی میبرز تھیں اور ان کا کام قابل داد ہے ۔لیکن میری سمجھ میں یہ بات نہیں آرہی ہے کہ انہوں نے اپنی آئی ڈی کی حفاظت نہیں کی تو اسے ..... کردیا گیا ہے اگر ان کی آئی ڈی کیس نے ہیک کر لی تھی اور پاس چوری کیا تھا تو اس میں اس کا کوئی قصور نہیں ہونا چاہیے کیونکہ چوری میں چور کا قصور ہوتا ہے اس کو ہی سزا ملتی ہے کبھی مالک کو نہیں دی گئی ویسے بھی بڑے بڑے ویب سائٹ چوری اور ان کے پاس ۔ ۔ ۔ ہیں پھر ایک آئی ید کا پاس خیر اگر انھوں نے اپنی مرضی سے کسی کو آئی ڈی دی تھی تو شاید یہ ان کی کوئی مجبوری ہواور انھوں نے ایسا کیوں کیا ان کا موقف اس تھریڈ میں سب کے سامنے جاننے کی کوشش کی جاتی تاکہ حقیقت کا پتا لگایا جاتا ۔لیکن پتا نہیں ان کو اس بات کا موقعہ کیوں نہیں دیا گیا ویسے بھی میرا خیال ہے کہ اس بات کے لئے یہ سزا بہت بڑی ہے اگر آپ کی نظر میں یہ سزا کی مستحق ہیں تو کوئی اور سزا ہونی چاہیے تھے لیکن یہ سزا بہت زیادہ ہے ۔ویسے بھی اچھے منبران کے ساتھ اچھا سلوک کرنا سائٹ کی کامیابی کا سبب بنتا ہے ۔
    والسلام خدا حافظ
    Mera pyara bhai aap na shayad mera reply nahi paraha sahi sa na mere posts sahi sa parhi .. onhai ma na banned nahi kia woh ab b posts kar sakti hia jaisa aap sub kar raha ahi ..........onhai sirf vip rank sa hata dia gaya bcoz onhai shayad qadr hi nahi .......or rahi baat chori wali tu yeh onho na jaan bojh kar kia hai ma na on sa pochna ki koshish ki hia but onho na batana pasand nahi kia ..............

  16. #56
    iTT Founder Master's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    iTTaleem.com
    Posts
    4,054
    Blog Entries
    2

    Re: Reason & Action

    Doston yeh thread Behs o Mubahisa kalia nahi banaya gaya , na hi sifarisho kalia banaya gaya hai yeh sirf updates hai ..
    khair ab is thread ma sirf aap par sakenga .........


  17. #57
    iTT Founder Master's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    iTTaleem.com
    Posts
    4,054
    Blog Entries
    2

    Re: Reason & Action

    thinkme1st removed from iTeXpert
    Miss Behaving with iTTaleem Staff & members.

  18. #58
    iTT Founder Master's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    iTTaleem.com
    Posts
    4,054
    Blog Entries
    2

    Re: Reason & Action

    iTTaleem Updates : 4/7/2008
    ----------------------------
    Adnan bhai kafi dino sa lapata hai ....Agar kisie ko malom ho ka woh kaha hai tu zara hamain b inform kar dejiyga ... or onhai b inform ker dijiy ka on ki talash jari hai ittaleem per .

    Neha ki mehnat or kaam ko dekhta hoa onhai Team ma shamil kar dia hai .. umeed hai is sa on ka kam ma mazeed nikhar ayega ..

  19. #59
    iTT Founder Master's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    iTTaleem.com
    Posts
    4,054
    Blog Entries
    2

    Re: Reason & Action

    Pail Banned forever
    reason : Pail Banned kyu ka Pail male hai and female ki id bana kar use kar raha hai...Shame .......... yeh Hamara Naveed Iqbal bhai jaan hai .....kya kehna aap ka naveed bhai ap tu female banna ma b expert hai .

  20. #60
    iTT Founder Master's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    iTTaleem.com
    Posts
    4,054
    Blog Entries
    2

    Re: Reason & Action

    Update :
    Spamming, illegal advertising & other ilegal activities ki waja sa agar Staff ko kisie per shak aye ka woh is kam kalai pm use kar raha hai tu admin os shakhs ka pm check kar sakta hai or on ka pm option b disable ker sakta hai.Agar kisie ko is sa koi problem ho tu Contact Us use kar sakta hai .

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Similar Threads

  1. Read My Happing Reason
    By smartjust4u in forum General Knowledge
    Replies: 3
    Last Post: 11th March 2009, 07:44 PM
  2. what is the reason
    By shahiwala in forum Complains & Suggestions.
    Replies: 6
    Last Post: 11th June 2008, 02:30 PM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •