View RSS Feed

Uncategorized

Entries with no category

  1. اسم کی اقسام (استعمال کے لحاظ سے)

    by , 1st May 2013 at 11:49 PM
    اسم بک را- اسم تعارفہ- اسم اعظم- اسم بالمسمیٰ۔ اسم نامعلوم- اسم بکرا


    وقت کے ساتھ گرائمر کے استعمال میں فرق آتا چلا گیا ہے اور آج ہم اسم کی نئی اقسام جو استعمال کے لحاظ سے ہیں پہلی بار متعارف کروا رہے ہیں۔ان کی خاصیت یہ ہے کہ یہ اسم کی اقسام عام استعمال کی جاتی ہیں لہذا ضرورت اس امر کی تھی کہ انکو بھی پابند گرائمر کیا جاتا اور یہ شرف خدا نے پہلی بار اس خاکسار کو عناعیت کیا ہے۔


    اسم بک را : یہ پاکستان میں
    ...
    Categories
    Uncategorized
  2. اسم نکرہ کی اقسام اسم ذات- اسم استفہام- اسم مص

    by , 1st May 2013 at 11:49 PM
    اسم ذات: یہ وہ اسم ہے جس سے ایک چیز کی حقیقت دوسری چیز سے الگ سمجھی جائے۔ پہلے وہ چیز خاندان ہوا کرتی تھی اب پیسہ ہے کہ جیسے جیسے پیسہ آتا ہے ویسے ویسے اسم ذات سے اچھے وصف منسوب ہوتے جاتے ہیں مثلاً میراثی کا سید بننا، کمہار کا شیخ ہونا وغیرہ وغیرہ۔چونکہ ہم ترقی پسند قوم ہیں لہذا ہمیں کسی بھی قیمت پر ترقی منظور ہے خواہ خاندان کا نام ہی کیوں نہ بدلنا پڑ جائے۔ ویسے تو اسم ذات کی پانچ اقسام ہیں پر آج کل دو استعمال میں ہیں پیسہ اور عہدہ۔باقی پانچ جگہ کی کمی کے باعث کسی گرائمر کی کتاب میں پڑھ لیں۔
    ...
    Categories
    Uncategorized
  3. اسم معرفہ کی اقسام: اسم علم- اسم ضمیر۔ اسم اشا

    by , 1st May 2013 at 11:47 PM
    اسم علم: علم کے معنی نشان یا علامت کے ہیں۔ جو کہ انتہائی خاص طور پر بیان کی گئی ہے کہ علم ہمارے لوگوں کی لیے ہما سا کوئی پرندہ ہےجو اٹھارہ بیس جماعتیں پڑھ کر بھی ہاتھ نہیں آتا۔لیکن گرائمر میں اس سے مراد اسم معرفہ کی وہ قسم ہے جس میں کسی خاص چیز جگہ اور فرد کی پہچان کے لیے جو اسم بولا جائے اس کو اسم علم کہا جاتا ہے۔ مثلا رائے ونڈ ، گؑڑھی خدا بخش ، قائدانقلاب ، وغیرہ۔
    اسم علم کی پانچ اقسام عرف- خطاب۔ لقب۔ کنیت- تخلص
    عرف: کے دو معنی ھیں:
    ...
    Categories
    Uncategorized
  4. گرائمر کے اسباق-اسم کی اقسام

    by , 1st May 2013 at 11:45 PM
    اسم فعل- حرف
    پہلے اسم شریف ہوا کرتا تھا جب ہی پوچھا جاتا تھا "آپ کا اسم شریف"؟ لیکن اب پاکستان میں صرف نام کے شریف ہی جی سکتے ہیں کام کے شریف تو چلو بھر پانی کے بغیر ہی ڈوب مرتے ہیں لہذا اسم شریف ختم ہو گیا ہے اور اب نام اور نیم name سے کام چلایا جاتا ہے۔


    فعل دو طرح کے ہوتے ہیں۔ ایک وہ جن میں"ع"
    ...
    Categories
    Uncategorized